Matematika zábavnou formou. 
Dnešní komentář k příspěvku pro nás napsal pan učitel Leoš Baroň. 



Při výuce matematiky a fyziky využívám i zábavnou formu vzdělávání. Po probrání určitého tématu si žáci prověřují své znalosti formou A-Z kvízu a nebo soutěže Riskuj. Není to jen o správné odpovědi, ale vysvětlíme si, jaká je správná odpověď a jak jsme se k ní dostali.



Už při distanční výuce jsme hráli soutěž Riskuj. Žáky to velmi bavilo, tak jsem rozšířil soutěže i o A-Z kvíz. Na webových stránkách matematika s radostí jsou k tématům připraveny otázky. S kolegou Martinem Košťálem, který vyučuje programování webových aplikací, jsem se dohodl, že naprogramuje soutěž A-Z kvíz, abychom mohli vkládat sami otázky a odpovědi. Tím by se tato soutěž pro žáky mohla využít i v ostatních předmětech.